Bestellen

Plaats producten in je digitale winkelmandje. ls je de bestelling plaatst met een account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig zodat we weten waar de bestelling naartoe moet.

Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice, vermeld in het bericht je order nummer. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je hem weigeren aan de deur of retourneren.

Neem contact op met de klantenservice om de bestelling te wijzigen, vermeld hierbij je ordernummer.

Wij doen ons best om alle producten op voorraad te houden. Als onverhoopt een product niet op voorraad is wordt dit vermeld op de productpagina.

Betalen

Op onze webshop kun je betalen met iDEAL of een handmatige overboeking.

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje bovenin je browser.

Soms duurt het wat langer voor onze website herkend dat je betaald hebt. Bij betalingen via iDEAL kan het tot één uur duren voordat we de betaling binnenkrijgen, bij handmatige overboekingen tot 24 uur. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot de hierboven vermelde termijn voorbij is. Heb je dan nog niks ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, met behulp van je ordernummer kunnen we zoeken waar het mis gaat.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.

Zodra we je retourzending ontvangen hebben betalen we je binnen 3 werkdagen terug, je krijgt hier een mailtje van ter bevestiging. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog steeds niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

In ‘Mijn account‘ kun je de status van je bestelling bekijken, wanneer hier ‘terugbetaald’ staat zou het geld binnenkort op je rekening moeten staan. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen en ophalen

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. De dag nadat je de bestelling hebt geplaatst doen wij deze op de post. Hierna zou hij binnen 1-3 dagen bij jou moeten zijn.

Jazeker! Geef bij het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een servicepunt, en kies vervolgens de gewenste locatie uit meer dan 3.500 servicepunten.

We doen er alles aan om je pakketje binnen 1-3 werkdagen te bezorgen. Houd je Track & Tracé in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Controleer het volgende:

1. De track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

De verzendkosten bedragen €4,95. Vanaf een bestelwaarde van €30 betaal je geen verzendkosten. Je pakket wordt opgestuurd met PostNL en je krijgt een Track & Trace link zodat je je pakket gemakkelijk kunt volgen.

Retourneren en ruilen

  1. Meld je retour aan via het online retour portaal.
  2. Bereid je product voor op de terugreis: pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken.
  1. Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos.
  2. Stuur het pakketje terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt;
  1. Leun achterover en houd de status in de gaten via het Track & Trace nummer.

Dit doe je gemakkelijk en snel via ons online retour portaal.

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product.
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening en bedragen €4,95. Dit bedrag wordt ingehouden van de terugstorting.

Bijna altijd wel. Maar het is wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Daarnaast zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening, deze bedraagt €4,95 en wordt ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt.

Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.

Wanneer de retourzending is aangemeld en goedgekeurd, krijg je een mailtje met daarin het retourlabel en het bijbehorende Track & Trace nummer. Via dit nummer kun je in de gaten houden waar je zending is.

Ja, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Deze bedraagt €4,95 en zal worden ingehouden van het bedrag dat teruggestort wordt.

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld vervolgens op je rekening hebt, hangt af van je bank. Na 5 werkdagen nog geen geld op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Oei, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Meld dit bij onze klantenservice, en we zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Meld dit bij onze klantenservice en wij zullen de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk naleveren.